La candidata a la Alcaldía de A Rúa por el BNG, María González Albert, acompañada de Avelino García Seco y Roberto Quiroga, miembros de la candidatura, hizo balance de la campaña electoral en una rueda de prensa. Se mostró satisfecha del trabajo realizado, acercando a la población iniciativas relacionadas con la economía, la mujer y los recursos turísticos del municipio, entre otras muchas.
«Para nós a campaña do PP está sendo moi extrana. Tivemos un candidato que estivo escondido toda a campaña, non vimos actos públicos aínda que a última hora programase un mitin», valoró. Dijo que ha visto los vídeos publicados en redes sociales sobre A Rúa, que «son imaxes moi bonitas de A Rúa pero sin ningunha proposta nin contido político», añadió.
María González Albert indicó que entiende que hay dos alternativas de gobierno, una liderada por el BNG y otra por el PP, partido este último del que dijo que «optou por unha muleta, o RUA». Es más, apuntó que PP y RUA llevan puntos en común que «teñen o sello de Vicente Solarat, que é a do catamarán», incluida en los dos programas de las dos formaciones políticas.
Habló sobre el RUA y sobre el aval con que se presenta de obras conseguidas en el pasado. «Hai que ter un pouco de humildade. É innegable que conseguiu cousas, pero moitas delas se conseguiron tamén polo BNG e o PSOE, cando houbo o bipartito na Xunta», relató.
También criticó el compromiso de Solarat de «generar tesorería sin subir impuestos». En este apartado, González Albert manifestó que «en primeiro lugar, o Concello non cobra impostos, só taxas. Me gustaría saber de que forma se aumenta a tesorería do Concello sin incrementar as taxas pois só hai tres formas de recaudación: as taxas, retirar servizos que se gaste menos e pedir mais créditos. Esto último suporía endebedarse mais, algo no que Solarat xa ten experiencia».
Recordó que cuesta mantener los servicios y que sería interesante que «todas as persoas que forman parte das candidaturas estiveran ao día no pagamento das súas taxas municipais porque é con ese diñeiro co que se atenden os servizos».
Dijo que el programa del BNG es realista y contiene muchas propuestas de futuro pero «basado nas potencialidades actuais de A Rúa e non nas pasadas» como o RUA e o PP, que queren voltar ao pasado.
Confía en que volverá a gobernar pues estima que su gestión ha sido buena con una importante reducción de la deuda. «Confiamos no traballo que fixemos e as nosas propostas», concluyó.