El PP de A Rúa cree desmedida la reacción del BNG por la reunión de Álvaro Fernández con conselleiros

0
421
Álvaro José Fernández con el conselleiro de Medio Rural

El candidato a la Alcaldía del PP en A Rúa, Álvaro José Fernández, y su equipo ha calificado de “desemedida” y “poco acertada” la reacción de la candidata del BNG a la Alcaldía de A Rúa en relación a la visita que mantuvo el “popular” con el conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez. María González había tildado de “indecente” dicho encuentro, entre otras cosas porque no es concejal.

El PP de A Rúa sostiene que cuando Jesús Vazquez visitó el hospital Comarcal de Valdeorras para informar de la inversión que se iba a hacer por parte de la Xunta en este centro sanitario, “a representante do BNG non estivo. Sí estuvo o seu homólogo de goberno, Luis Fernández Gudiña, do PSOE, e outros alcaldes da comarca”. Señala que en aquella ocasión pudieron aprovechar como hizo Álvaro José para cerrar una reunión con el fin de avanzar en la dotación del nuevo centro de salud. Por tanto, “na nosa opinión, non é certo que se lles estén dando menos oportunidades”, añade.

El candidato y su equipo argumenta que “é mais interesante aproveitar estas visitas que facer populismo en manifestacions. Só faltaba que sea a representante do BNG a que marque a nosa axenda e o noso estilo que, por certo,  queda demostrado que é moito mais efectivo para os intereses dos nosos veciños e veciñas de A Rúa”.

Publicidad

Exponen los “populares” de A Rúa que les llama la atención “que se alborote agora María Albert con este tema do centro de saúde, cando foi un encontro moi positivo para o noso pobo. Resulta que noutras ocasións, cando ten que falar, González Albert cala”. Y citan como ejemplo de dicho silencio el último pleno de la Corporación, desarrollado hace tan sólo unos días, donde se abordó el hecho “de non ter presentadas as contas de 2017”.

En este sentido, preguntan a la candidata nacionalista ¿por qué non deu explicacións pertinente sobre a situación da conta municipal, por qué non reprobou ao seu campañeiro de goberno. É partícipé desta situación ou non quere enemistarse con él porque pensa que o pode necesitar en breve?

Reunión que mantuvo con el conselleiro de Medio Rural.

Al miso tiempo, argumentan que “Os populares queremos traballar, que A Rúa avance”. Y citan como prueba de su compromiso la reunión que mantuvieron con José González Vázquez, conselleiro de Medio Rural, para avanzar temas de su programa electoral en esta materia. Así, el PP se compromete a crear una “estación de medición de humidade e outros fenómenos atmosféricos que permitirá  obter información necesaria para evitar que se estraguen as suas colleitas. E tamén arranxar os camiños os viñedos e pistas forestais“.

Finalmente, el PP de A Rúa argumenta que la entrevista con el conselleiro fue concertada ya en el mes de febrero, en una visita que hizo a la Adega A Coroa, “á que, por certo,  a representante do BNG tampouco asisitiu. O único que fai o BNG é poñerlle obstáculos ao crecemento do noso pobo. Como quedou patente, as súas reaccións non son de recibo. Son, na nosa opinión, desmedidas. Por iso, non imos perder mais tempo con este tipo de cousas e solicitamos respeto ao noso traballo e a nosa campaña”, concluyen.